ZtorZillen

2012-07-08
13:47:26

Pass 7/31 i Run 4 Fun
Ja, igår gjorde jag ju pass 7. Inga konstigheter. Förutom att jag hoppade över en övning, Statiskt utfallssteg. Jag får så ont i knät av den...försökte göra fem på varje ben, men det högg till i höger lår/ovanför knät...så jag gav upp och gjorde en annan övning istället. Gjorde övningen på balansplattan för att även få in balansträning...
 
 
 
Igår kände jag mig helt matt i kroppen efter träningen. Tror att det kanske berodde på vätskebrist, eller något. Jag dricker mycket mer än vanligt...men är fortfarande "bara" uppe på 2-3 liter vatten om dagen. Kanske behöver jag mer nu när det är så varmt och jag faktiskt tränar också?
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Rebecka

Angående vattendrickande... Om du dricker för mycket kan du slå ut njurarna. 2-3 liter borde vara fullt tillräckligt!

Svar: Jaså? På fitnessfighten rekommenderas 3 liter...om det dessutom är varmt ska man dricka mer, säger dom..! :S Tycker ditt låter vettigare...
pcoslife.blogg.se

2012-07-08 @ 17:15:37
#2: Beckis

Det är klart att det går åt mer vatten om man tränar eller om det är varmt, och särskilt om man tränar när det är varmt. Men det är som sagt inte alls bra att dricka för mycket heller. Lagom är bäst =)

2012-07-09 @ 10:48:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: