ZtorZillen

2012-07-07
12:30:33

Pass 6/31 i Run 4 Fun
Gårdagens pass klarades av...finfint..dock gick jag lite mer på grund av värmen. Kände också av knät och känner mig inte motiverad till att slå upp skadan ännu en gång...så! Det blev till att ta det lite lugnare i andra löpomgången.
 
 
NU ska jag försöka förklara lite närmare vad Run4Fun är.... Du köper ett matkoncept när du köper något program på World of Shape. Oavsett om det är Kick Start, Fitnessfighten eller Run4Fun. Alla har samma matupplägg. Du fyller i om du är man eller kvinna och om du har några allergier. Sedan får du ett förslag till matsedel. En dag. En matsedel som är indelad i matgrupper och kalorier. Som består av: frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, kvällsmat, mellanmål. Alla måltider har en ungefärlig kalorimängd som du ska få i dig...sedan kan man själv komponera ihop maträtter om man vill eller följa det som är på förslag alternativt gå på deras recept eller följa en av deras matbloggar eller på facebook. Maten är lågkalori med lite fett. Mindre kolhydrater också. Så upp med vågen och börja väg maten..lite så...kan man säga...
 
Träningsprogrammet är ett program som du får samma dag då programmet börjar. Dag 1. Då får du alla övningar för den dagen. Dag 2-3 är samma som dag 1 och mer fokus på teknik och att man lär sig programmet. Sedan dag 4 och alla dagar efter det så byts en övning ut mot en annan...alltså dag fem så har två övningar bytts ut från dag 1...hänger ni med? Varje dag får man en ny övning och en gammal tas bort från schemat...så är det.
 
Förstod ni?

Kommentarer:
#1: felicia

sv: ja visst är han supersöt? :) Mammas sötnos. Han är 13veckor.

2012-07-07 @ 16:42:19
#2: Fia

Sv.jag jobbar som administratör.

2012-07-07 @ 20:51:48

Kakorna tar jag med när jag är bortbjuden ;-) I helgen har två syskonbarn firats så blir det självklart hembakat med faster/mosters kakor! Bullar & bröd går ju utmärkt att frysa in. Bra stapelvara i frysen tycker jag. Cupcakes etc blir bjuda på, bor ett par äldre herrar på våningen under oss som får lite hembakat då och då med! Bröd mm som är nybakat ger jag till mina föräldrar, uppskattat med bakat på sambons jobb! Så där vet du vart mina kakor hamnar ;-)

Svar: Åh, så smart! Det är alltid uppskattat med hembakat, det har du sååå rätt i!
pcoslife.blogg.se

2012-07-07 @ 23:35:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: