ZtorZillen

2012-07-05
23:35:27

Pass 5/31 i Run 4 Fun
Då var också dagens pass avklarat. Äntligen. Idag var det lite tufft att komma igång. Sen var det tufft på sista etappen då man skulle springa...som om knät ville lägga av då. Fick känningar när det var två minuter kvar, beslutade mig efter ytterligare 30 sekunder att jag skulle gå den sista 1,5 minuten. Ja, så blev det idag. Inget speciellt mer att säga om det. Inget misslyckande alls, utan moget beslut fattat innan knät gick sönder. Bra beslut.
 
 
Dagens övning kunde jag nog ha gjort ute...om jag velat. Tycker det är bra att passet faktiskt kan göras helt utomhus, med lite fantasi. Funderar på om jag efter avslutad träningsmånad ska försöka ta min lilla lillskit ut och springa och göra ett R4F-pass utomhus. Tror det skulle vara riktigt mysigt. Idag blev belöningen att gå ut på promenad med lill Samson. Se så fint det va ute!
 
Något speciellt ni vill veta om R4F?

Kommentar:

Får du övningarna efterhand eller allihop på en gång? Har du angett vilken du vill utgå från? Får du kostråd också? Rapporterar du dagligen till R4F? Jag vill veta allt!

kram, pernilla be

2012-07-06 @ 10:53:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: