ZtorZillen

2012-07-05
00:01:53

Pass 4/31 i Run 4 Fun
Då har jag även avklarat pass fyra av trettioett. Idag fick vi en ny del...eller rättare sagt ett förslag och tips på hur man förbättrar sin löpteknik och hur man utnyttjar mer av sin egen rörelse i låren/benen. Kände mig rätt förvirrad, måste jag säga...men det är riktigt tur att Moa har en egen blogg, där hon beskriver övningarna.
 
I övrigt tycker jag att det går bra, känner mig fortfarande rätt pepp och är nyfiken på hur måtten kommer påverkas av detta program, även om jag inte följer kostråden till 100%. Men som jag sagt tidigare, så känner jag att det skulle bli ytterligare en "grej" i min jojobantningshistoria...så det är hållbar utveckling som gäller nu...eller hållbar viktminskning!
 
 
Och även dagens pass kom med en "belöning" som inte är mat; filmkväll med sambon och grannen. Till detta bjöd grannen på kokoste, mums! Grannens bäbis grät som en tok då hon håller på och få tänder...mamma sa vid något tillfälle när jag va yngre att jag gillade att bli klappad på ryggen, så lilla bäbisen blev klappad på ryggen och somnade sött i tant ZtorZillens famn...där sov hon så sött under hela filmen sen...hehe..så söt! Vill också ha en bäbis! En minnesbild som jag kommer lagra på min egen hårddisk att ta fram då träningen känns lite extra tung. Riktigt bra motivation blev det!

Kommentarer:
#1: SusLotus

Många som haft filmkväll ikväll har jag märkt då jag surfat runt lite nu på kvällskvisten/natten.

Jag är inne på samma sak. Denna gång vill jag lyckas förändra mina vanor och rutiner när det gäller mat och motion för gott.

Kram och ha en bra morgondag!

2012-07-05 @ 01:02:45
#2: Tessan

Åh så bra tänk! Att inte belöna med mat - det existerade inte i min värld förut att inte belöna mig med typ choklad eller nått...

Sv: Ja men det är super kul när man googlar runt och stöter på en rolig blogg, och din är super intressant :)

2012-07-05 @ 05:16:02
#3: Fia

Så mysigt med bebisar.

Låter som en toppen bra belöning.
Det är ju viktigt att man hittar sitt eget sätt att får beröm och bli mer motiverad utan att det handlar om man och sötsaker.

2012-07-05 @ 15:47:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: