ZtorZillen

2012-07-30
20:53:15

Lägenhet
Idag har min älskade mamma å pappa varit på lägenhetsjakt. Så spännande. Det känns verkligen att flytten närmar sig, för var dag som går. Snart har vi flyttat. Vårt nya liv börjar. I södra Sverige. Spännande och skrämmande på samma sätt. Jag ska tillbaka till mina barndomstrakter. Där allt började. Hetsätningen. Mobbningen. Jag kommer klara det, men det är fortfarande skrämmande. Skrämmande att jag ska falla in i gamla banor och börja hetsäta igen. Men jag är stark. Jag kan jogga 30 minuter i sträck. Det trodde jag aldrig. Jag trodde aldrig jag skulle bli fri från hetsätningen. Det kommer jag också bli. Jag är stark. Men det är skrämmande.
 

Kommentarer:
#1: Linda

pwer till dig! det här grejar du!

2012-07-30 @ 23:33:01

Det bästa med detta är dock att man är starkare än man tror. De erfarenheter man fått med sig under åren som passerat sitter starka och man pallar att stå emot de svåra känslorna. Du är en annan människa nu än då. Det är jag säker på!

2012-07-31 @ 17:18:50

Det är helt ok att känna rädsla. Frågan är vad man gör med den.

Du klarar det, det är jag helt, helt säker på.

Svar: Ja, jag har ännu inte kommit på vad jag ska göra med den..mer än att jag ska försöka tillåta mig att känna känslan...sedan så..får vi se...
pcoslife.blogg.se

2012-07-31 @ 22:07:03

Tycker jag är en bra start.

2012-08-04 @ 09:00:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: