ZtorZillen

2012-07-13
09:07:00

Favoritkonditionsträning
1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt måtto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…
 
Oj, oj,oj...det är alltid svårt att välja bara en. Men det kanske också ligger i sakens natur. Att välja en, det är därför det kallas "favorit". Hehe. Beslutsångest. Nejdå. Min favoritkonditionsträning är nog intervallträning. På löpbandet eller på crosstrainern. Men just intervallträning. Dels för att man snabbt får upp pulsen, pulsen är hög trots att man inte alltid springer, man bränner fler kalorier...och konditionen ökas på snabbt. Kanske är det just det jag gillar bäst? Att man både känner och ser resultatet ganska snabbt med intervallträning?
 
Jag är jättenyfiken på hur ER favoritkonditionsträning är! Berätta!

Kommentar:
#1: Minendie

Jag gillar verkligen bodycombat och olika danspass. Det är ju kondition men inte det man tänker på i första hand kanske. Jag jobbar nu på att börja gilla att jogga :)

2012-07-13 @ 14:25:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: