ZtorZillen

2012-07-12
06:06:00

Då mår jag som bäst
1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt måtto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…
 
 
 
Ibland är rubrikerna riktigt kluriga, känner jag. När mår jag som bäst? Oj, vilken svår fråga. Jag gillar känslan av varmt vatten rinnande ner för ryggen efter ett långt och svettigt träningspass...det är en riktigt bra känsla.
 
Hm..jag mår också riktigt gott när jag känner att jag har hjälpt någon på jobbet. När en ungdom som mått dåligt äntligen öppnar upp sig och som jag sedan kan hjälpa och stötta till att må bättre...
 
Eller när jag efter en lång arbetsdag kommer hem till min sambo som bara står med öppen famn och utan att säga något bara kramar mig, bara för att...ja, då mår jag nog som bäst. När jag får en "välkommen hem"-kram. Ja, den väljer jag. Kramen. Den är fin. Åhh, vilken känsla. Vilken kärlek. Då är jag rätt nöjd med livet!
 
 

Kommentarer:
#1: Linda

Den är bra! Underbar! För mig är det när barnen kommer och kramas och säger att de älskar mig

Svar: Åh, det måste också vara en helt underbar känsla! hur många barn har du?
pcoslife.blogg.se

2012-07-12 @ 11:24:16
#2: Minendie

Den känslan är underbar! Jag tycker också om att riktigt få krypa in i mannens famn och känna mig trygg och omhändertagen.

2012-07-12 @ 11:49:40
#3: Linda

Jag har tre söner. En som fyller 7 i november, en som fyller 4 i november och en som fyller 1 i september. Nu är bebisverkstaden stängd haha =D

2012-07-12 @ 17:36:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: