ZtorZillen

2012-07-28
19:35:00

Bäbislycka
 
 
 
 
Har jag sagt att min svägerska väntar barn!?! Inte? Eller?
Hehe..det betyder att jag ska bli typ...moster? Även om vi då inte är släkt...men i alla fall! Så spännande och kul att få en liten bäbis i familjen! Ser fram emot detta massor. Beräknad nedkomst är till den 24 december. Detta ska firas genom lite hederlig handarbete! Kul, va? Jag ÄLSKAR att virka och sticka. Jag är inte så duktig på det, men tycker att det är kul och det är alltid uppskattat bland vänner och familj att få små bäbisstrumpor eller en bäbisfilt eller några handledsvärmare. Jag ska göra en bäbisfilt som går att ha i vagnen, tänkte jag....så det blir till att göra vanlig hederliga mormorsrutor! Många rutor blir det...mycket jobb, men det är kul och avslappnande och lite av mentalrensning...jag hoppas att det också kommer bli mycket uppskattat!
 

Kommentarer:
#1: Linda

Vad mysigt! =D

2012-07-29 @ 00:49:29
#2: Linda

Ååå vad roligt! Det är så mysigt när nära och kära väntar barn, det är något speciellt med det :D Alla jag känner som ska ha barn är bara ytligt bekanta så jag får virka lite bara för att, det är kul det också, men skulle behöva lära mig nåt mer än bara mormorsrutor nu känner jag :P

2012-07-29 @ 13:51:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: