ZtorZillen

2012-01-02
21:20:55

Utmaning på hög nivå

Jag vet inte om jag ska vara stolt över mig själv eller om jag ska förbanna mig själv?

Jag är med på Emsuts "ett godisfritt kvartal"-utmaning.

Egentligen är det väl inte så svårt. Egentligen.

Om man bryter det godisfria får man ge den (eller de?) andra en trisslott.

Vilket naturligtvis (förhoppningsvis) skrämmer mig så till den mildra grad att jag bara därför kommer att vara godisfri. Men dag nummer ett är klart godisfri i alla fall.

Jag är på god väg! Hejja oss!

Nu finns inga ursäkter och ingen återvändo. 2012 is the year!

 

 


Kommentar:
#1: emsut.



Jag har klarat över en vecka redan. Och det blir inga problem, det är bara att bita ihop och äta en morot. För även om jag är generös som person så.. vill jag inte riskera att ge bort en miljonvinst till någon förutom mig själv :)



2012-01-03 @ 08:13:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: