ZtorZillen

2012-01-23
22:07:42

Skitviktigt inlägg

Det är fortfarande mörkt ute på mornarna.

Idag gick jag å lillskiten på en morgonpromenad. Hejja oss.

Sedan bestämde han sig för att gå ut i snön, där det ej var plogat (ca 60-70 cm djup snö)...där ville han bajsa.

Där ville matte inte hämta bajs. Matte ignorerade vad som hände.

Vi ska dock gå på bajsjakt till våren, jag å husse.

Vi tycker båda det är så äckligt när andra inte tar upp efter sina hundar. Varför inte hjälpas åt då?

Hålla byn ren...så inte alla hundägare får skit för något som en stackars hund gjort..och deras husse och matte inte tagit upp....


Kommentarer:
#1: Susanne

Just därför har jag ingen hund ;)

2012-01-23 @ 22:27:29

jq hundskit är äckligt!! men nått som är värre är Hästskit!! vi bor i skogen och det finns gott om hästar runt om och de ska givetvis rida på stora vägen som dessutom är asfalt på och vart tror ni hästarna skiter? jo på vägen...och tar hästägaren bort det? NÄ! och det blir inte lite skit efter en häst!! Dessutom är det många som promenerar den vägen oxå och det är inte trevligt!

2012-01-24 @ 08:05:05

Jag gillar din kommentar och inlägget. Humor som lockar! Haha!



ps/om alla tänkte som du, skulle vi definitivt ha ett renare Sverige på gator o dylikt!

2012-01-24 @ 19:52:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: