ZtorZillen

2012-01-17
15:23:24

Prova på: fivefingers-skor

Seriöst, vad är detta för underbar uppfinning?

Det känns som en "andra hud". Inte heller får jag skoskav! Vilket typ, aldrig har hänt innan..att jag hittar ett par skor där jag inte får skoskav! Wow. Vilken känsla att springa med dessa. Första stegen kändes lite ovant, å man känner sig inte alls gudinne-lik i dessa. Fulare skor får man väl leta efter. Men ändå! Seriöst, jag är förälskad.

Vilken känsla. Vilka lätta steg. Inga skoskav, inga blåsor, fötterna kändes lagom goa efter ca 1 timme på löpbandet. Inget ont. Ingen öm fot, här inte! Fantastiskt. Superimponerad.

Kan varmt rekommendera dessa till alla som vill testa något nytt.

Kostade 899 kr på rea.

Personligen tycker jag det var värt varje krona! Nu jäklarns ska det bli springa av!

 

På återlöpande!

Kommentarer:

SV: Det var det också :) Om du klickar på länken i inlägget kommer du till Annikas recept och kan läsa dig till vad kakan innehåller :)

2012-01-17 @ 16:08:44
#2: Jenny

Skönt att du hittat något som verkar funka så bra! Just skor är ju superviktigt!! Kanske skulle passa mina korta men breda fötter hehe ;)

2012-01-17 @ 17:12:50

Jag har hört talas om de här förut, men inte blivit lockad, trots jag köper iden med dom helt och hållet (att använda kroppens naturliga funktioner). Men, med din inspiration kommer jag när löpningen drar igång efter min skada har läkt, försöka hitta ett par i min storlek. Eftersom jag kommer börja att löpa bara några hundra meter i taget passar det perfekt att lära om kroppen "till sitt ursprung". (jag springer inte på framfoten nu)



Så jag säger: Tack redan nu!

2012-01-18 @ 20:52:14

SV: Va spännande, Malin-Charlotta! Berätta sedan hur det har gått!

2012-01-19 @ 14:12:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: