ZtorZillen

2012-01-19
20:03:02

Promenader...

På jobbet är livet lätt kaotiskt. Idag blev det värre. Har också pratat med fackets ordförande idag...kände att jag behöver få hjälp ifall det blir värre. Ingen lust att prata om det, mer än att det har ökat på mina känslor att vilja hetsäta. Jag har än så länge klarat mig bra. Ingen överätning. Ingen hetsätning.

Det har blivit mycket promenader denna vecka. Inte så mycket motion i övrigt. Tyvärr.

Ska sjukskriva mig i morgon, fick det rådet av facket. Vilket jag ska göra också.

På återseende.

 


Kommentarer:
#1: Anna

Kram vännen! Det kommer bli bättre, och du är inte ensam!

2012-01-19 @ 20:14:40

Håll i, kraften finns inom dig. Ut på promenader, de dämpar ångesten som sätter fart inom dig. Ta en liten stund i taget och tänk goda tankar om dig själv. Jag finns om du vill och behöver, min vän.



Kramar om

2012-01-20 @ 15:23:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: