ZtorZillen

2012-01-05
11:44:53

Mia Skäringer - Vinter i P1


(http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4828721)

Idag har vi bara öppet till kl 13.00 på jobbet.
Men! Man måste också jobba till 13.00.
Alltså: ingen lunch.
Avslöjande: I princip alla (utom en handfull) soc-tanter och soc-gubbar sitter just nu i fikarummet och äter lunch.
Inte jag.
Jag bloggar :P
Inte för att det är så mycket bättre. Inte alls. Jag vet.
Så därför ska jag snart sluta.
Bara ge er ett supertips: Spana in Mia Skäringer i Vinter i P1.
Jättegrymt program hon gör.
Bara älskar henne!
Ett gott skratt förlänger livet, hon blandar allvar och humor -och jag gillar det!
Helt enkelt en superkvinna som skiter i idealkroppen och bara kör på.
Struntar i facebook-hetsen och bara är!
Fasen så modigt. Så strongt. Jag ska bli mer så! Tänka mer på mig själv, skita i att andra har åsikter om det...
Bara köra!

På återseende.


Kommentarer:

Men du om man äter strikt lchf diet så kan du äta kokoschokladen, de har inget naturligt socker i sig och väldigt lite kolhydrater så de är okej ibland.



Finns mycket "onyttigheter" man kan göra ibland när man går på lchf /lchq diet ;) Bara man är strikt annars blir det bara pannkaka.. Och jag är rätt bra på att bara äta en godis och sen låta det va :D

2012-01-05 @ 18:13:53
#2: Susanne

jag gillar oxå Mia, ska lyssna på det programmet nästa vecka när jag är tbx på arbetet.

2012-01-05 @ 18:24:15
#3: Anonym

Mia är underbar. Gillar henne skarpt.

2012-01-05 @ 23:46:12

Mia är grym!

2012-01-07 @ 10:28:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: