ZtorZillen

2012-01-26
20:38:25

Maxtest...

Idag har jag joggat. Maxtest. Var dock tvungen att avbryta då jag fick känningar i mitt dåliga knä.

Trist. Så det blev "bara" 30 minuter motion idag. Men så är det. Det är bra ändå.

11 minuter jogg. Stolt över mig själv. Snart så går det bättre. Men får kanske tänka om lite angående joggningen iom att jag fick känningar i knät, menar jag.

Hm...det blir nog någon annan form av träning i morgon i alla fall. Håll tummarna att jag inte har fortsatt ont i morgon, det är verkligen inget jag behöver just nu...

 


Kommentar:

Vila på det, spring inte på några dagar nu och nästa gång du gör det, sänk nivån. Det är helt klart värt att ta det lugnt några extra dagar. Som du skriver, det finns andra roliga saker du kan göra!



2012-01-27 @ 17:31:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: