ZtorZillen

2012-01-16
23:07:27

Matteledig
Idag och i morgon jobbar jag bara 4 timmar/dag. Jag är nämligen matteledig på halvtid. Hehe. Jag har tagit semester, då sambon är i skolan och någon måste ju passa lilla vovven, då han inte kan vara ensam hemma i hela 8 timmar. Kan, kanske han kan...men det är inte helt schysst, tycker jag personligen...när han är så liten...men men det är min åsikt. Matteledig är jag i alla fall.

Så här kan man se ut, när man blir påkommen att man ligger å sover i mattes säng...bäddat å klart!

Sov gott, önskar Samson.


Kommentar:
#1: Anna

Ja håller med dig. 8 timmar är lite väl för e liten vovsing :)



Sv: angående Måbra tidningen. Jag gillar den fortfarande, så mycket tips och så som jag får från den.

Tyvärr så är det så med allt att all blir fixera vid vikt. Alla tidningar vänder sig på ett eller annat sätt till det.

KRAM

2012-01-17 @ 10:30:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: