ZtorZillen

2012-01-21
10:34:39

Experiment
Idag så bakar jag. Har bakat arraksmuffins med arraksglasyr. Inget jag personligen skulle tycka om att äta, men då det är till sambon och han ÄLSKAR arraks så verkar det som om det blev en hit! Just nu håller jag på att baka kladdkakemuffins a la citron, det är lite av ett experiment...då jag aldrig tidigare gjort detta. Men jag är så sugen på att baka då det blev så uppskattat av sambon. Frysen är snart full av muffins. Men vaddå? Det är ju kul! :D

(klicka på bilden för receptet!)


Kommentarer:

ja visst är det kul å baka =) jag bakar och familjen äter upp det för själv är jag inte mycket för kakor och bullar =)

2012-01-21 @ 11:15:44

Jag ska också baka! Sitter och letar recept på något nytt och vad händer? Jo, hamnar på "bloggarna"

istället. Haha!

2012-01-21 @ 16:30:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: