ZtorZillen

2012-01-20
12:41:20

Delmål avklarat

Första delmålet är ju avklarat. När det gäller min vikt. Under 103 kilo!

Som belöning så blev det hemmaspa.

Först en tripp till "solstranden" på företags hälsovården. Ett rum med sand och starkt ljus a la ljusterapi, och lite extra värme. Ett varmt bad, med vanilj-och fläderdoftande badsalt. Tillsammans med ansiktsmask. Lite te.

Mycket bra belöning!

Inte matrelaterad belöning alls, vilket är ännu bättre att jag lyckats klara av!

Grattis till mig! Idag håller jag huvudet högt och är stolt över att första delmålet är avklarat!

2012 är mitt år!

På återskrivande!


Kommentarer:

Det är bra! Sträck på dig och klappa dig själv på axeln! Många gånger!!

2012-01-20 @ 15:26:09
#2: Jenny

Stort grattis till första delmålet!! Vilken superbra belöning :D Och du ska absolut vara stolt över vad DU åstadkommit! :)

2012-01-20 @ 17:01:38

YES! De här går ju underbart bra! Kämpa på! Du är värd att må bra. Det måste du tänka hela tiden :)

2012-01-21 @ 07:14:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: