ZtorZillen

2012-01-30
22:22:30

Dags att fira!



Wuhu! Jag har haft mer än 5000 besökare! Yes!
Nu jäklar blommar löken…eller något sådant! Va roligt! Hur ska detta firas då? Jo, jag tänkte det skulle firas genom en bild på mig! Snacka om egotripp, eller hur?

Ni är ganska många som besöker mig varje dag nu. (så stolt!)
Är det något ni vill ha mer/mindre av här på bloggen? Älskar att skriva, men älskar framför allt att skriva när folk läser…vilket ni ju gör! Så för att fira dessa 5000 besökare, för att visa min ödmjukhet inför denna enorma siffra som växer hela tiden (konstigt vore kanske annars?)…så..slänger jag ut frågan igen: vad vill NI –som läsare- ha mer av?
???

Kommentarer:

Jag har också slängt ut den där frågan och ofta fått tillbaka något litet tips men mest: Det är så toppen som det är!



Och jag ger samma till dig. Jag kan inte vara utan din blogg. Tycker så mycket om att läsa om din resa på både yttre och den inre vägen. Du är så ärlig i dina inlägg och det gillar jag. Inget flam och trams, bara äkta känsliga tankar blandat med kärlek och ibland en portion humor. Fortsätt med det, min vän.

2012-01-30 @ 22:51:20

Det ÄR bra som det är tycker jag :)Som Malin säger, det är en bra blandning av allt. Och grejen är ju att bloggen är DU och det är ju det man vill läsa!



sv: jag tycker att det är så bra att du är nyfiken!! :) Jag är inte mer sjuk nu än tidigare, innan jag jobbade som lärare. mest förkylningar faktiskt. Senaste sjukdagen tog jag för tre år sen, men det var för att jag fick enorma menssmärtor när jag fick första mensen efter min dotters födelse...Och innan dess var det två år tidigare som jag tog för verklig sjukdom, feberfrossa när jag var au-pair...så jag är inte borta ofta från jobbet. Men maken är nog mer förkyld. Jag drar hem saker och dottern från förskolan :)

2012-01-31 @ 05:14:43

Dove hade jag glömt, paketet kom idag!! Får leta upp inlägget genast och se om fler kommenterat ;-) En är sparad till dig oavsett om många svarat!! =)

2012-01-31 @ 10:47:24

Ja jag hoppas på mer minus i veckan :)

2012-01-31 @ 10:55:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: