ZtorZillen

2012-01-24
18:28:23

"A fighter gets up, no mather what..."

Nu såhär...när det har gått ett par veckor in på det nya året..så börjar man märka av att viktbloggarna, bloggar allt mindre. Vissa ger upp. Andra fortsätter. Vissa slarvar med mat, andra med motion.

Jag är inget undantag. Jag har visserligen "tröttnat" att räkna kalorier. Men jag tror att det går hyfsat bra i alla fall, både när det gäller mat och motion. Det känns som om min kropp "svarar" bra på att leva utan förbud, ingen sträng LCHF här inte. Tror att både kropp och själ har förlikat sig med att detta får ta sin tid.

En av mina inspirationskällor just nu är Biggest Loser-tränaren Cara. (bilden ovan)

Jag gillar att den lilla tjejen kan träna skiten ur typ allt från elitidrottare till tjockisar ;)

Hon är så j*kla grym!


Kommentarer:

Visst är det så :) Man går ut hårt på det nya året och sen antingen ger man upp, eller så tar man det lugnare! Själv är jag förkyld nu så jag får ta det ofrivilligt lugnt :)

2012-01-24 @ 19:47:09
#2: Anna

Jag känner igen det där med minskad motivation. Jag tror att nyckeln är att hitta det som funkar för en själv, även om det kanske innebär att byta metod eller ta det lugnare/snabbare, bara man känner att det ger någonting! :)



Ovh btw, du är också jäkla GRYM! :D

2012-01-25 @ 10:34:31
#3: Gabbi

Hehe, är själv 1,60 liten och kör också skiten ur mina deltagare på mina klasser. Som att storleken skulle ha betydelse ;)

2012-01-25 @ 21:46:26
#4: anna

Märker också av att bloggar tystnar eller annat. Lite synd tycker jag. Många bloggar som jag följer har slutat eller pausat.

2012-01-25 @ 21:54:27

Gör det DU tror på!



Hejja du <3

2012-01-27 @ 21:36:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: