ZtorZillen

2012-02-11
19:22:28

Seriöst?
Jag är då ingen bloggläsare som följer de mest "hippa" bloggarna. Nejdå, jag följer de bloggar som jag finner är intressanta...de handlar om mat, motion, viktminskning, personlig utveckling osv. Men seriöst, de här bloggar som skrivs av fjortisar...å som "alla" tycks läsa! Seriöst. Vad är det som lockar? Outfit of the day? Ibland känner jag mig så gammal. Jag förstår verkligen inte vad det är som lockar. Det är så oseriöst det kan bli, och de handlar inte ens om något utan de bara existerar? Och fotograferar...Hm...

 

Vad läser ni för bloggar (förutom min då?)??


Kommentarer:
#1: ottilia

Bortsätt från din blogg så läser jag "likasinnade". Ibland slinker jag in på nya som inte alls har med hälsa att göra och jag följer de sporadiskt men är ofta inget som hamnar i min favoritlista.

Sen så följer jag två vänners bloggar.



För övrigt kan jag bara hålla med dig, "ytliga" bloggar är inget för mig men jag börjar väl bli gammal. Det måste finnas något speciellt som fångar mitt intresse och det är ju något som förändras samtidigt som jag förändras som människa.

2012-02-11 @ 20:44:30
#2: Helen

Känner som du, läser bara "bak" Leila och blogga som kommenterar /inspirerar mig. Orkar dock inte med hälsofreaken utan föredrar "vanliga" människors bloggar, kommer aldrig bli en fitness expert eller träna varje dag i timmar. Att se hur likasinnade lyckas peppar så oerhört mycket mer för mig.

2012-02-12 @ 02:35:26

Åh vad jag håller med! Jag blir så trött på de där bloggarna. Inget vettigt att säga. Många som har tävlingar, och jag tror att det faktiskt är därför som folk följer...och så är det väl fjortisar som följer andra fjortisar :) haha

2012-02-12 @ 06:58:10
#4: Anna

Jag läser hälsobloggar först och främst. Vanliga människor som precis som jag kämpar med vikten.

Sen slinker jag in på mat/bakbloggr eftersom jag älskar laga mat och baka. Men när det kommer till "fjortisbloggar ochdyl" så dissar jag. Inget som tillalar mig.

ram kram

2012-02-12 @ 11:36:32
#5: Joline

Jag vet! Visst är det konstigt! Man undrar ju hur ungdomar idag tänker? Men de kanske ser fjortisbloggarna som ett skämt bara. Jag läser också bara bloggar som intresserar mig! Däremot har jag varit dålig på att göra det på sistone så jag får allt ta och skärpa till mig! Men din blogg är alltid kul att titta in hos!!

2012-02-13 @ 08:26:25
#6: Jenny

Håller helt med dig!! :)

2012-02-14 @ 17:13:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: