ZtorZillen

2012-02-28
08:55:42

Prova på: stavgång

Yes. Nu är det gjort. Nu har jag testat stavgång.

Som sagt, jag är ju lite smått irriterad över att det inte händer något med min kropp, viktmässigt.

Samtidigt försöker jag hela tiden påminna mig själv om att det kommer ta tid.

Under denna tid, så ska jag försöka testa lite flera motionsformer...så att jag hittar flera sätt att motionera som jag faktiskt gillar, inte bara känner ett "måste" över.

Stavgång var faktiskt lite svårare än vad det ser ut att vara. Men när jag väl kom in i det så var det faktiskt kul.

Definitivt något jag ska göra igen. Det var mycket smidigt också, då vi på kvällspromenaderna med sambon och hunden kan turas om att gå med stavarna respektive med hunden!

Längtar tills Samson kan gå utan koppel varje promenad!

 


Kommentarer:
#1: Anna

Jag har oxå testat stavgång, det ger mer än vanlig promenad.

Har inte börjat igen ftervintr uppehåll men jag sa bege mig ut.

Hejja dig

kram

2012-02-28 @ 14:37:06

Vad kul att du testar så mycket nytt! Det gör ju väldigt mycket för motivationen!!

2012-02-29 @ 07:33:42

Förändring och utveckling brukar sätta fart på kroppen i positiv riktning! Så prova på du, ös på så det ryker mellan nyheterna :-)

2012-02-29 @ 18:00:35

Hej Ztorzillen! Ja, det är jag som fotar, alla mina bilder i bloggen har jag tagit själv, förutom dom som är på mig då när jag tränar/tävlar ect :). Jag verkligen älskar att fota, i framtiden ska jag ha mer av det i mitt liv.

2012-02-29 @ 21:36:03
#5: Joline

Ja stavgång är ju toppen!! Jag har köpt såna där "pumpstavar" och det bränner verkligen bra i armarna! Jag hoppas att jag kan ta mig ut på mer promenader framföver!

2012-03-05 @ 21:26:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: