ZtorZillen

2012-02-19
19:04:28

Arraksmuffins
Har jag sagt innan att jag försöker att få till ett recept på arraksmuffins? Min sambo fullkomligt älskar arraks..(usch!)..å jag älskar att baka muffins...så varför inte kombinera dessa två och så har vi två sambos som trivs lite extra till kaffet så här på en söndagkväll..

Vad jag inte förstår är att den j*kla arraksaromen inte VILL vara med mig...jag använder mer och mer för varje gång jag testar att göra muffins med arrakssmak. Men icke. Det blir liksom en doft av arraks, en liten eftersmak (litar på sambons ord, då jag inte testäter själv...).. I alla fall idag blev det muffins med arraks och hasselnötter. Om jag ska tro sambon, så är det de bästa muffinsarna ever! Vilket underbart betyg! :D


På återbakande!

Kommentarer:
#1: Anna

Tusen tack för fina, underbara kommentarer! Du gör hjärtat mitt varmt en kall måndagsmorgon! <3

2012-02-20 @ 09:43:36
#2: Jenny

MUUUUMS! Jag tillhör också kategorin "sålda på arrak" ;)

2012-02-20 @ 17:18:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: