ZtorZillen

2012-12-11
23:10:00

Vägning på gruppmöte!
Midjemått: ? (110 cm)
Vikt: 94,5 kg (104,2 kg)
BMI: 38,8 (42,8)
Fettprocent: 41,9% (45,8%)
 
Spana in de där siffrorna! Härligt va?
Det går inte så snabbt längre, men det går åt rätt håll.
Jag har ju vart dålig med motionen...så jag vet ju vad som ska göras!
Det blir bättre med den varan denna vecka!
Fettprocenten har ökat sedan förra vägningen på Itrim. Men det väljer jag att blunda för, så att säga.
Vaddå? Det går ju åt rätt håll.
Dessutom säger min bror (PT och kostrådgivare) att siffrorna (%) inte är tillförlitliga då de endast mäter underkroppen, dvs om det inte är en våg som även har "handtag", de mäter nämligen hela kroppen!
Så nu blev vi alla lite mer kloka på våg-vetenskaps fronten, så att säga!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: