ZtorZillen

2012-12-06
21:20:00

Prova på: Dove body lotion
Som ni känner till är jag ju en Buzzador.
Vilket betyder: prova på en massa roliga saker.
Denna gång är det Doves nya hypoallergenic body lotion.
Den dök upp i brevlådan igår!
 
Min hud är ju superkänslig. Så det ska bli riktigt kul och intressant att testa denna produkt av Dove.
Jag hoppas nu att den håller vad den lovar!
Det jag gillar mest hittills är att den inte doftar, innehåller ingen alkohol samt klibbar inte.
Det blir som en tunn slöja över kroppen.
Min sambo har också känslig hud, så han får också prova den stora flaskan.
De små ska delas ut och buzzaz till släkt och vänner!
 
 
Har ni sett det rekommenderade priset?
Det är också något jag spontant gillar. Tycker inte att man ska "straffas" bara för att man har känslig hud och att man då behöver köpa Sveriges dyraste hudvårdsprodukter. Nej, tacka vet jag mera "normala" priser.
Återkommer när jag provat produkten i ett par dagar till!
 

Kommentarer:
#1: Susanne

Jag ska oxå buzza Dove.

Svar: SWWEEET!
pcoslife.blogg.se

2012-12-07 @ 06:29:54

Håller med dig att det är ltät att man blir "straffad" för man har känslig hy och behöver ha snällare produkter. Tråkigt! Hoppas ni blir riktigt nöjda ;-)

Svar: Det hoppas jag med!
pcoslife.blogg.se

2012-12-07 @ 22:43:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: