ZtorZillen

2012-12-25
16:20:00

Dag 53 Juldagen
 
Första delen av juldagen spenderade jag, Samson och husse i sängen...så trötta! (föresten är det då jag och Samson som sover på bilden ovan, dock väger jag där +11 kilo-något...mer än vad jag gör idag och Samson är som bekant också lite hårigare nu förtiden..)
Som om all spänning och nervositet av att "klara av" att vara julvärdar släppte och vi alla behövde ta igen oss..
Förstår dock inte i ärlighetens namn varför Samson är så trött...men han snarkar så sött, även nu när jag sitter och skriver i bloggen...
 
Som bekant är jag ju inte Sveriges bästa fotograf..men det skiter jag i.
Fotograferar vidare i alla fall, hur kan man annars bli bättre liksom?
Har spenderat lite tid idag på att prova bortgömda kläder, sådana som jag köpt i hopp om att
"en dag"...
Vad är det för fel på mig som har så mycket kläder i för små storlekar?
 
 
Detta är i alla fall ett par jeans i storlek 46 som nu sitter som en smäck! (som mamma skulle ha sagt!)
Supernice.
Roligt att även jeansstorlekarna minskar.
Har som mest haft storlek 52.
Just det! Vägde mig imorse också!
Vill ni veta vad det blev?
92, 2 kilo visade vågen!
Det innebär! MINUS 12 kilo! YEY!
Zweet ZtorZillen!
Heja, heja, heeeeeja!
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Minendie

Härligt, du är så himla duktig!

2012-12-25 @ 17:54:21
#2: ealina

Ooh, heeeelt otroligt!
Jag förstår att du känner dig peppad att fortsätta med itrimgrejjen.. ;)

Och visst, det där med för små kläder som man har massor av, ja.. *ler igenkännande* Så kul att du får användning för dem nu! :D

Kram

Svar: Haha...va skönt att läsa att det inte bara är jag..! :D KRAM!
pcoslife.blogg.se

2012-12-25 @ 18:15:44

MYYYSSSSSSS!

2012-12-26 @ 15:17:20
#4: A

Duktiga du!
Visst är det skönt när storlekarna bara går ner.
Kram kram

Svar: Ja, det är verkligen en speciell känsla!!
pcoslife.blogg.se

2012-12-26 @ 16:18:08

Svinbra jobbat! Att få på sig mindre kläder är den bästa belöning man kan få :)

Kryakram, Pernilla be

Svar: Så sant som det var sagt!
pcoslife.blogg.se

2012-12-28 @ 12:25:03
#6: Linda

Alltså du är ju sååå grym!! och 46 det är ju kanon. Åh vad bra du är!!

Svar: Tack, tack!
pcoslife.blogg.se

2012-12-28 @ 12:54:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: