ZtorZillen

2012-12-18
14:42:31

Dag 45 resa till Sundsvall
 
 
Igår jobbade jag, sedan semester, sedan tågresa till Sundsvall.
Inget värt att nämnas egentligen.
Förutom att det var snusksvårt att hålla sig till matplanen på Itrim.
Tågresor sätter tydligen igån ett sötsug som heter duga.
Vilken "tur" då att vi "bara" åkte tåg i "några" timmar. (=5 timmar)
Fem timmar av tänkande på chips och godis!
Jaja, jag smakade en bit av min sambos kycklingmacka. Så ljuvligt syndigt...
Så gärna jag bara ville ta mackan och springa därifrån (det är sant, jag tänkte tanken!)..
Springa och gömma mig och bara slänga i mig mackan...mmmm...macka...
 
 

Jaja. Jag satt kvar. Sprang inte. Åt inte upp hela hans macka. Även om jag gjorde det i fantasin.
Under de senaste 45 dagarna har jag nog aldrig fantiserat lika mycket om mat som jag gjort tidigare.
Nu är jag i Sundsvall i alla fall. På ett hotellrum, med min sambo och utan hund.
Med en massa Itrim-bars, påsar och shakes.
Vem har sagt att semester behöver vara svårt matmässigt?
Tågresan var värst. Men nu vet jag vad som väntar på hemresan. Då ska jag förbereda mig med mera vatten.
Det var rapporten om gårdagen!

Kommentar:

Jag tänker att vi ska komma på ett substitut här. Att när du börjar tänka på mat, ska du börja tänka på något annat. Ska fundera på det ...

Svar: Låter som en bra idé...väntar med spänning...!
pcoslife.blogg.se

2012-12-24 @ 23:40:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: