ZtorZillen

2012-12-13
20:39:54

Dag 41 Beröm
Idag var jag med om något fantastiskt. Något som jag verkligen sög åt mig av.
Jag fick beröm. Av två olika personer. Dels en kollega och dels en god man. Båda påpekade att jag har gått ner i vikt och att jag så hälsosam ut!
Detta påverkade mig i en sådan positiv riktning att jag efter jobbet bytte om och hoppade upp på löpbandet och gick/joggade i intervaller! Så nu är jag sisådär lagom trött...jag ska avsluta kvällen genom att sticka en halsduks-tub till min kollega, som en julklapp innan jag går på semester nästa vecka!
 
Föresten: Har ni några önskemål på vad jag ska skriva om i bloggen? Ni vet, sådana dar då min fantasi tryter?
 

Kommentarer:

Vad kul att få pepp så där! Det är superviktigt tycker jag! Man får ny energi att fortsätta!!
Skriv gärna om framtidsplaner, om sambon eller om jobbet ditt. Jag förstår att du kanske har lite tystnadsplikt på vissa delar, men det du kan skriva om. Tycker det är mycket intressant!

Svar: Tack för din input! :D
pcoslife.blogg.se

2012-12-14 @ 02:37:17
#2: smulan

Beröm behöver man få då och då. Kul:-) föe min del får du gärna skriva mer om vovven. Jag älskar ju vovvar. Ha en bra helg. Kram

Svar: Hm...tack för tipset!
pcoslife.blogg.se

2012-12-14 @ 03:26:05
#3: ealina

Vad härligt med fina ord! :)

Jag skulle gärna vilja läsa mer om dina vackra blommor. Hur du tar hand om den, vilka du har och sånt :)

Kram

Svar: Tack för tipset!
pcoslife.blogg.se

2012-12-14 @ 08:58:05

HÄRLIGT! Komplimanger kan göra underverk. Jag brukar skriva ner dom jag får... ett litet tips ;-)

Svar: Smart, det ska jag göra!
pcoslife.blogg.se

2012-12-14 @ 19:42:44
#5: Anneli

Beröm kan man aldrig få för mycket av. Sug i dig :)

Svar: Will do!
pcoslife.blogg.se

2012-12-14 @ 19:59:30
#6: Jenny

Vad roligt! Håller med Malin Charlotta - gör det, toppen att ta fram en tråkig dag :)

2012-12-15 @ 17:14:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: