ZtorZillen

2012-04-15
20:57:24

Tillbaka i Sweden
Oj, oj,oj...

Nu är jag tillbaka. Tillbaka till Sverige och tillbaka till bloggen.

OM jag har mycket saker att berätta för er, kära bloggläsare! Vilken saknad jag har kännt att inte skriva av mig varje dag. Men så är det också, ibland behöver man lite semester. Och vilken semester sen! Jag bestämde mig dagen innan vi åkte till Amsterdam att pausa Fitnessfighten. Inte avbryta, utan bara pausa. Varför jag ville pausa var att jag inte skulle ha för höga förväntningar på mig själv, så att jag sen skulle bli besviken av att inte klara de höga förväntningar som jag satt för mig själv.

I alla fall så har jag gått och motionerat i form av promenader, mest hela tiden. Amsterdam är en perfekt stad för promenader! Har man sedan taskigt lokalsinne så är det en "perfekt" stad att gå vilse i. Tur då att man har med sig tre andra vuxna människor och att folket i Amsterdam var riktigt duktiga på engelska!

(Ovan är bilder fotograferade på en massa "ödlor" i centrala Amsterdam...)


Kommentar:

Välkommen hem! Usch läskigt med alla ödlor..



Skulle gärna vilja se Holland och Amsterdam med, spektakulärt med en stad och land nästan byggt i vatten :)

2012-04-16 @ 18:16:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: