ZtorZillen

2012-04-02
21:34:00

Och vinnarna är....
Som ni kanske har märkt, har jag haft en tävling...?


Jag är ju en Buzzador, och jag testar just nu Niveas pure & sensitive antiperspirant. (snart kommer en rapport kring det). I alla fall så har jag och ZZ Tupp lottat och vi har nu tre vinnare att presentera!

Och vinnarna är.....

*lite spänningshöjande musik*

(spännande eller hur?)

 

Susanne

Sussie

Trillingnöten

Yes! Kul, första tävlingen avslutas därmed. Trist att tuppen knappt ville fastna på bild...

Lite övning ger färdighet, säger ju de som vet...

Ni som har vunnit kontaktar mig på [email protected] och lämnar era kontaktuppgifter så kommer era vinster inom kort!

 

Hejsvejs!

 


Kommentarer:
#1: Susanne

Skoj att jag vann. Jag har mejlat min adress

Kramen

2012-04-02 @ 22:47:41

Grattis tjejer!!



Du får besöka Ullared nästa gång du tar dig lite längre söderut, ligger inte så tokmånga mil från Göteborg (visst har du familj där eller minns jag helt fel nu? :)



Vinnare kommer sen idag, vet inte vad som sker men känns som livet gär i slow motion och 180 knyck för tillfället. Fast det är ju ganska skön känsla det med ;-)



Modig du är med dina foto!!! Jag fegar sånt, hehe

Beklagar tystnaden, har inte varit så mycket blogg - kommentera sugen. Våren som lockar ute tror jag, hoppas ni har lika fint vårväder som vi! - Haglet då förstås, hihi



Kram och ha en fin dag,

Helen

2012-04-03 @ 07:00:01

Åh vad kul!! Jag mailar!

2012-04-03 @ 08:03:24
#4: Sussie

TJOHOO! Vad kul! Tackar! :D

2012-04-04 @ 12:20:13
#5: Sussie

Hej igen! Hittar inte din mailadress.

Kan du maila mig på

[email protected]

så mailar jag tillbaka med min adress.



Ha det gott! Kram

2012-04-04 @ 17:28:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: