ZtorZillen

2012-04-17
22:39:58

Inbjudan...

En fördel...eller kanske nackdel, med facebook, är att man kan komma i kontakt med folk från sitt föflutna.

Jag hade en taskig skolgång, skulle man kunna säga.

Taskig på det sättet att jag var mobbad ganska så rejält.

Bland annat för att jag var tjock.

Nu är det så att jag har blivit kontaktad av en gammal klasskompis från 1-6:an. Hon har/ska anordna en klassträff. Typ "för att det är kul" och för att vår gamla lärare fyller 70 år nästa år...

Nu sitter jag å funderar på vad jag ska göra med denna inbjudan.

Ska jag gå? Ska jag inte gå?

Bör jag tacka nej?

 

För er kan jag berätta en hemlighet. Jag har alltid drömt om att återvända till en klassträff och vara typ SMAL.

Smal å smärt, hälsosam och fin.

IN YOR FACE, typ. Jag vet, nu låter jag snuskigt brutal....

Funderar i alla fall om detta kan vara den motivation jag behöver för att lägga i en extra växel?

Hm...ska fundera vidare.

Tills vi ses igen - på återseende!

 


Kommentarer:

Vad spännande! :) Jag tycker nog du ska gå :) I och för sig är jag osäker om jag själv skulle gå, men av andra anledningar... :) hahaha

2012-04-18 @ 05:25:56

Glöm inte vem du är och har blivit på insidan, min vän. Men jag förstår hur du resonerar, om din återvändo. Bara du i hjärtat vet om du vill gå eller inte.



Och tack, du får mer än gärna låna orkidé texten. Du får den av mig <3

2012-04-18 @ 07:04:04
#3: Joline

AHHHH!!! Jag har ju gjort exakt det där!! När jag var som smalast hade vi en reunion och folk var grymt imponerade! Därmot gick allt åt skogen på ett riktigt dåligt sätt men, men jag försöker smälta det och kommer förmodligen aldrig att gå på en reunion igen!

2012-04-18 @ 07:13:28
#4: Joline

Ja!! Va tusan ska det vara så för! Att man aldrig är nöjd! Det suger verkligen!

2012-04-18 @ 20:16:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: