ZtorZillen

2012-04-07
15:22:55

Dag 7 av 30
Fitnessfighten. Ärligt.
Äta bra under påsken, tycker jag personligen är en bedrift. Att äta perfekt enligt fitnessfighten, att ha med sig vågen när man åker till mormor och morfar på påskmiddag, tror inte det! Just nu använder jag ögonmått, äter MINIMALT (känns det som) var tredje timme. Har lite släppt tanken på att Fitnessfighten ska vara något revoltionerande i mitt liv, utan har numera inställningen att det kommer bli en bra start. Och att detta kommer leda till att jag den första maj har kommit under dödssiffran 103. Den som jag har fastnat på i så många veckor nu...

Dagens träning är ännu ej avklarad. Hade feberfrossa i natt, så vet inte heller OM jag ska träna idag..eller om jag ska ta en paus, för att återuppta programmet i morgon om jag nu inte mår dåligt resten av dagen/kvällen/natten. Har däremot varit på promenad, och därmed bättre än ingenting. Vi får se hur dagen utvecklas.

 

GLAD PÅSK!


Kommentarer:

Min blogg har inte uppdaterat att du uppdaterat! Sorry! Läser in mig lite nu på vad som hänt i ditt liv :) Jag vägde faktiskt inte maten så ofta på FF, bara under de första dagarna, sen körde jag ögonmått och vägde ibland bara...jag är lite för bekväm av mig!

2012-04-07 @ 20:10:44

SV: håller med dig, har samma "problem" jag...

2012-04-07 @ 21:21:56
#3: Joline

Tack så mycket!! Och visst är det riktigt tufft med påsk!! Herregud!!

2012-04-08 @ 21:04:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: