ZtorZillen

2012-04-21
13:57:23

Dag 21 av 30
Fortfarande ont i knät. Lite besviken på Fitnessfighten, det skriver att om man skadar sig eller så..så kan man höra av sig och få tips om träning. Sagt, och gjort.

Detta svaret fick jag:
"Promenera, kör överkropp och core men var jätteförsiktigt med knät:) Hör av dig igen om det inte blir bättre!
Med vänlig hälsning/Betina (Fitnessfighten)"

Tja, jag har ju funderat på att fortsätta med deras 6 månaders program eftersom jag inte fått de resultat jag önskat, plus att jag tror att detta är ett bra program och jag gillar tänket! Men nu vet jag inte. Har ont i knät, men vill fortfarande träna. Blir lite ledsen över det faktum att jag har betalat för en tjänst men inte fått ut det jag hoppats på..känns som om allt avstannar när man gör illa sig.

MEN, jag är ändå hoppfull. Vägde mig nämligen imorse...! Även om det inte var ett superstort minus, så är jag i alla fall under 103 kilo, vilket känns mycket bra. Nu har jag ju också börjat räkna steg. Så jag känner mig hoppfull och glad. Detta är inte omöjligt. Det kommer gå min väg, även om det tar TID...!



Kommentar:
#1: Majken

SV: Det känns i alla fall skönt. Men man blir ju tokig.

Inte ens toarullen får vara ifred. Även den fick skäll!! :)

2012-04-21 @ 18:36:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: