ZtorZillen

2012-04-28
15:14:38

Älskling, du har blivit en tjockis
Har ni sett detta program på TV? Vad tycker ni?

Själv har jag väl egentligen aldrig sett ett helt program. Däremot har jag sett två halva. Men jag klarar liksom inte av det. Känns som om det är förnedrings-tv. Blir fruktansvärt irriterad av att det känns som om allt handlar om pengar. Fokus blir liksom fel. Det känns också som att partnern är rätt elak, eller är det bara jag?
Personligen vill jag ha en sambo/partner som stöttar och peppar och motiverar, inte säger att jag är en tjockis och att det var åratal sedan jag var sexig! Gör det mig mera pepp? EH...nej! Jag skulle bli arg, ledsen och sårad...antingen älskar du mig eller så gör du det inte. Vill du jag ska gå ner i vikt för att bli hälsosam eller för att jag ska bli sexigare? Är det för att du inte anser mig vara sexig, ska du BANNE mig också träna! Så det så..stå inte å ät en hamburgare medans jag knaprar i mig sallad...usch! Irriterad. Stötta istället.

Kommentarer:
#1: Susanne

Såg ett avsnitt och tyckte att det var fruktansvärt.

2012-04-28 @ 23:19:38
#2: katta

Min reaktion var att jag blev lite förbannad. Jag håller med, förnedringstv! Så jävla pinsamt! USCH!!! Hade min partner gjort det mot mig hade jag huggt!

2012-04-29 @ 00:06:32

Kul program, men snacka om att vissa är svaga!

2012-04-29 @ 20:53:18
#4: Joline

Jag har faktiskt precis kollat på mitt första program av serien och jag tycker att just det programmet var helt okej. Det var inte så mycket förnedring... men vi får väl se, jag ska fortsätta och kolla inte det!

2012-04-30 @ 11:10:17
#5: Beckis

Jag är väldigt tveksam till att de här människorna lyckas förändra sitt liv. Som du säger känns det mest som att det handlar om pengarna. De lär sig inte leva hälsosamt för livet utan för en kort period. Dessutom är jag inte riktigt kompis med idén om LCHF och så mycket träning. Nä, jag tror helt enkelt inte på programmets koncept alls. Men det är ju alltid intressant att se hur folk bär sig åt och fascinerande att de gör precis vad som helst för lite tv-tid...

2012-05-01 @ 16:42:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: