ZtorZillen

2011-09-10
20:59:16

Träningshelg

Från fredag eftermiddag till söndagkväll.

Då är det träningshelg. Dock inte för matte eller husse, utan då är det intensivkurs för Samson som gäller.

Vardagslydnad/Valpkurs.

Igår och idag har gått jättebra, men det innebär också att matte inte har tid att sitta vid datorn och rapportera alltför mycket om hennes liv.

Men, så är det.

Jag tror jag behövde lite paus. Funderat mycket nu och känner att jag har fått en nytändning, igen!

Ska tänka lite mera nu.

På återseende!


Kommentarer:

sv: skriver för min egen skull också, men det är roligare när man får respons, varför skriver man annars på internet? då skulle man väl skriva i en vanlig dagbok kanske.

2011-09-10 @ 21:11:20

Spännande med valpkurs :)



SV: Ja, det klart det beror på vad man är ute efter så det är ju lite ur min synpunkt då jag har testat fyra av gymmen men det är för att få en lite allmän bild av gymutbudet :)

2011-09-11 @ 09:56:56
#3: Siri

Jag brukar räkna att mikna mellanmål ska ligga på ca 3-4pp (100-160kcal), det är tex en knäckemacka med skinka på och en frukt, eller lite fil med musly, eller soppa som jag köper från viktväktara. Men ska jag vara helt ärlig är jag rätt kass på mellanmål! Ska nog kolla upp om jag hittar några bra förslag och skriva ett blogginlägg om det :)

-Siri

2011-09-11 @ 15:39:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: