ZtorZillen

2011-09-15
12:22:53

Smyguppdatering (återigen)
Ja, nu gör jag det där förbjudna igen...skriver på datorn på jobbet!
Uäää..lite läskigt (NOT).

I alla fall. Jag lever. Mår ok, med tanke på att lingonveckan aldrig vill ta slut. Men så är det ibland.
Är det någon som tar receptbelagdmedicin pga smärtor vid denna tid?

Skulle behöva tips?! Känner inte att mina Ipren hjälper...även om jag fått dem utskrivna. Spelar ingen roll. Det hjälper inte! Jag har ont!

I kväll, efter jobbet ska jag bära upp detta löpband till min lägenhet. Var nämligen i storstan igår och skulle köpa gåband, men då hade de detta löpband för 200 kr mer än ett gåband, tydligen är det lite fel på km-visaren...så då va den nedsatt med 500-600 kr. Så då tyckte sambon det va bättre att köpa ett löpband. Hm..
Det sorgliga i kråksången är att löpbandet väger ca 50 kg, vilket betyder gratis MOTION när vi ska bära upp den till lägenheten..som sagt...kul kvällsunderhållning? Hoppas den fungerar bra och att detta är det jag behöver för att återigen bli pepp å rasa ner i vikt...Kanske kan jag till och med börja småjogga med min stora kropp?
Det vore ju kanon!


Kommentarer:

sv: hmmm kan inte påminna mig om nån Anton... efternamn?

2011-09-15 @ 19:31:32

sv. känner inte igen det :)

2011-09-15 @ 19:49:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: