ZtorZillen

2011-09-24
21:20:13

Saknar mamma


Mamma är på behandling på Teneriffa. Eller träningsläger. De tränar massor, får sol och återigen träning och nyttig mat. Min mamma har MS, hon är världens bästa mamma. Är så glad att vi är vänner igen, vi var så mycket osams när jag växte upp. Hon har i alla fall mycket ont i kroppen när hon är här hemma i kalla Sverige. Så nu har hon rest iväg till södra breddgrader. Mycket härligt för henne. Saknar henne dock, men vet att hon mår bättre där. Som tur är har hon upptäckt att de har gratis tillgång till Internet, varför jag ska försöka mailbomba henne så gott jag kan..med nyheter om livet här i Sverige. Så ni som har tid och läser detta, skänk en tanke till min mamma och håll tummarna att resan gör att hon kommer känna sig bättre och ha mindre ont!!


Kommentarer:

Mina tankar till din mamma <3

Jobbigt se de man älskar ha ont och må dåligt!

2011-09-25 @ 10:27:29

Varma tankar är sända både till din mamma och till dig :-)



Ta hand om varandra

2011-09-25 @ 19:09:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: