ZtorZillen

2011-09-01
18:59:17

Promenad till och från arbetet
Så var det alltså första dagen på jobbet, efter semestern. Dagen började med promenad till jobbet (30 min). Så underbart att kunna GÅ till jobbet. Hemskt fuktigt väder, men ändå skönt att gå och framför allt kunna ta sovmorgon och slippa gå upp så tidigt för att sedan sitta i en bil i ca 1,5 timme!

Väl på jobbet så blev jag varmt mottagen av kollegorna! Kändes varmt i hjärtat att folk faktiskt brydde sig om mig och att de har saknat mig. Tyvärr verkar det som om min närmaste kollega håller på att gå in i väggen. Hon såg helt sönderstressad ut, sa att hon mådde dåligt samt att chefen hade deligerat ut 6 stycken av hennes ärenden. Å tyvärr är hon inte helt ärlig mot chefen heller..hon mår mycket sämre än vad hon vill berätta för vår chef.

Åter till det positiva! Efter jobbet gick jag i alla fall hem. Skönt väder va det också. Totalt 60 minuter promenad blev det idag. Så härligt. Skönt att vara igång igen.


Kommentar:
#1: emsut.



Härligt!! :)

2011-09-02 @ 08:23:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: