ZtorZillen

2011-09-05
20:03:10

Blåsa
Jag vet inte hur jag lyckas...men på någotvis...har jag lyckats få en blåsa UNDER foten. Upptäckte detta påväg till jobbet i morse, ju längre dagen gick ju mer ont fick jag under foten. Suck och stön! Är det bara jag eller?
Jag tror att jag måste ha de mest känsliga fötterna någonsin.

Ja, ja..det blev i alla fall 30 minuters promenad idag. Jag vet att det inte är mycket, men i alla fall något. I morgon ska jag få skjuts till och från jobbet, varför jag får motionera på annat sätt i morgon!

På onsdag ska jag träffa min gynekolog, tillika överläkare på kvinnomottagningen.
Då ska hon väga mig och göra ultraljud på mina äggstockar. Kul, va?
Jag känner stor ångest inför besöket. Tycker just vikten är mest jobbig. Att behöva erkänna att jag återigen har gått upp i vikt sedan vi sist sågs..jag vet inte. Hon kändes bra, som om hon trodde mig sist vi sågs..men jag vet inte..vi får se på onsdag om hon nu kommer hjälpa mig mera..eller om hon nu bara släpper detta iom att jag fått diagnos och att hon konstaterat att jag har högt stresshormon i kroppen? Vi får väl se...


På återseende!

Kommentar:

Typiskt med den där blåsan!! Under foten dessutom. Asjobbigt ställe.

Lycka till med undersökningen!

2011-09-06 @ 05:44:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: