ZtorZillen

2011-09-02
19:54:02

12 veckor
Igår fyllde min kära valp 12 veckor.
Jag vet att vissa av er är lite intresserad av hur det går för honom...så...jag tänkte dela med mig lite av några bilder på mitt kära busfrö..


Det här är Samson som 8 veckors knyte. Inte speciellt kaxig på nära håll, men på distans kan han minsann kaxa till sig och sträcka ut tungan till grannhundarna! Tycker personligen att jag ser stor skillnad på honom. Så liten han var bara för några veckor sedan.

 

4 veckor senare. Tagen idag. Lite större. Mycket kaxigare. Här poserar Herr Samson tillsammans med husses kalsonger (direkt plockade från tvättkorgen) samt en totalt "utbiten" bläckfisk. Ska tilläggas att han propsade på att matte minsann skulle följa med DIREKT ut till balkongen för att se vad Herr Samson gjort undertiden då matte och husse tittat på film. Mycket stolt ung herre som inte inser att han just gjort bort sig genom att posera brevid beviset att han visst har varit i badrummet och rotat i tvättkorgen. Uppspelt som han är spelar detta föga roll.

Det viktigaste just nu var att stolt visa upp vad man kan åstakomma genom att effektivt ta vara på lite ensam kvalitetstid med tvättkorg och bläckfisk.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: