ZtorZillen

2011-11-04
20:05:00

Top model

Toccara, från Top Model.

Tycker hon är så fin! Å så kul att det går så bra för henne, även om hon nu råkar vara en plus size-modell.

Inspirerande hur personer med olika typer av kroppar vågar ge sig ut i ex top model och vågar följa sina drömmar ock vågar gå emot normkroppen inom den industrin.

Sen vet jag inte riktigt om man kan kalla dessa modeller för att de är "större"...jag menar, det är väl mer normala än andra modeller, helt enkelt.

Men i vilket fall som, så är det inspirerande för mig!

Att kvinnor numera är mer och mer för att visa upp sig sådan som de flesta faktiskt ser ut!

Sen kan jag väl tycka att det är lite larvigt med alla dessa träningsvideosar-trenden som aldrig tycks ta slut i USA...känns som om alla gör en träningsvideo...

Å andra sidan kanske det är bra också.

Lägga fokus på hälsan, inte vikten liksom!


Kommentarer:
#1: Susanne

Plusmodellerna är precis som du säger normala. Sjukt att kalla dem plus-size

2011-11-05 @ 13:01:41

Tummen upp för dessa modeller!

2011-11-05 @ 17:45:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: