ZtorZillen

2011-11-02
21:39:56

Pilates + promenad = BRA!!!








För cirka tre år sedan så körde jag Winsor Pilates 20 minutes workout varje dag. Varför slutade jag liksom? Jag vet inte... Men det är märkligt..Pilates är det träningssätt som har gynnat min kropp på bästa tänkbara sätt, utifrån mina mål. Eller...jag gick aldrig ner i vikt, men min mage blev mindre och jag gick ner en jeansstorlek..! Mera muskler alltså, mindre fett! Kanonbra ju. Som sagt, VARFÖR slutade jag?

Nu är det i alla fall ändring på det. Ska försöka börja Pilates:a igen. Kanske kan jag motivera mig till flera 20 minuters pass i veckan...det är ju så lite, 20 minuter. Men ändå effektivt. Hm...Kanske ska jag ha det som nästa veckas mål? Att lägga in lite fler pilates-pass? Jo, det ska jag!


Kommentarer:
#1: emsut.



20 minuter hinner du minsann med några gånger i veckan! Tänk vad många 20-minutare man slösar bort på ingenting. Som nu till exempel när jag sitter framför datorn.. :P



Jag har aldrig testat pilates. Men det är alltså effektivt? :)

2011-11-02 @ 22:36:19

Ja, go for it!!

2011-11-03 @ 07:23:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: