ZtorZillen

2011-11-03
09:34:34

Panik på jobbet
Om ca 3-4 timmar ska jag träffa en politiker..en riksdagspolitiker. Vi ska prata om ensamkommande barn. Jag skulle innan mötet få frågor, så att jag skulle vara förberedd. Det har inte skett. Jag är en aningens nervös. Jag kan mina ärenden. Jag kan prata om vad JAG gör. Men att berätta vad min kollega gör, hur många ärenden hon har..nej, det vet jag inte om jag kan...Både kollegan å chefen har semester. Så jag är själv. Så sårbart när man bara är två handläggare...

Usch. Håll tummarna för att det går bra! ;)
Jag tänker berätta så mycket jag kan. Försöka få till en diskussion...

På återseende!

Kommentar:
#1: emsut.



Jag håller tummarna för att det går bra!

2011-11-03 @ 10:37:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: