ZtorZillen

2011-11-08
21:02:43

Många besökare
Va roligt att se att det är så många som besöker min blogg!
Lite träligt bara att det inte är så många som kommenterar, tycker det är sååå kul att få kommentarer å allmänna tankar om det jag skriver... (tack alla ni som kommenterar)

Dagen som idag har vart helt okej. Just nu är jag på jakt efter avslappningsmusik. Har nyss tränat och vart ute med valp å sambo i "höst"-vädret..känns dock mer som en vårkväll..men men, snart kommer nog snön och då lär jag väl klaga då också? Dagens mest underbara händelse var att jag kom hem till färdiglagad kvällsmat. Sambon hade gjort fiskbullar och wokade grönsaker till mig och till sig själv det samma med potatis!


Kommentarer:

Aw gullig sambo!! Sånt värmer, speciellt som han gjort nyttig mat :D Önskar min sambo ville göra sånt och du njut av mildra kvällarna. Snart nog så halkar man bara runt i snö, is och ev slask - bläh!

2011-11-09 @ 02:12:26

Jag brukar lyssna mycket på Enya när jag ska slappna av :) Hennes musik är riktigt fint...speciellt en skiva som jag inte kommer på namnet på, men som kom ut för en så där 10 år sen...

2011-11-09 @ 05:30:36
#3: emsut.



Hade min man gjord fiskbullar till mig hade jag nog inte varit sådär glad som du.. :P Fast det har nog med mer att jag inte gillar fisk.. ;)



heja på med kvartarna!

2011-11-09 @ 09:45:10
#4: Katta

Tack fina Zillen! Vill du få dig ett ordentligt skratt gå in och kolla på klippet från senaste happy friday passet på mitt gym! ;) haha kram!

2011-11-09 @ 09:59:07

Instämmer, alltid kul med kommentarer :)

2011-11-09 @ 17:30:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: