ZtorZillen

2011-11-29
21:08:30

Julklapp till mig själv
Ja, du läste rätt! Jag har unnat mig själv två julklappar redan. Blev så glad att höra att de var framme i dag...Sagt och gjort. Jag, Samson och sambo var iväg å hämtade våra nya tillskott i familjen.

Hon är den minsta lilla bäbis jag någonsin sett. SÅÅÅÅ liten. Som mitt lillfinger, men ack så söt. I morgon efter jobbet ska jag på jakt efter en större kruka som hon kan växa i som de andra små kottarna. Har ännu inte bestämt om hon ska få något namn, men tillsvidare så tilltalas hon med "hon". Det får vara för nu.

Efter gårdagens krafturladdning med min bror så känns det som lagom avancerad grej attt bara prata orkidéer.

 

Yey! Titta. Det är hon som ska bära blommor som doftar vanilj! SÅÅÅÅ spännande! Blir så glad och pepp. Nu ska jag se Extreme makeover weightloss.

På återseende

Kommentar:
#1: emsut.



Jag har med jämna mellanrum svårt att hålla mina väldigt lättskötta växter vid liv.. :P



God jul Zillen! :)

2011-11-30 @ 08:04:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: