ZtorZillen

2011-07-03
20:41:03

Vattenmelon


Något jag älskar med sommaren...är att en varm och het dag sitta på balkongen och äta vattenmelon!
Idag var första dagen i år som jag och sambon köpte vattenmelon. Vi satt och njöt i kvällssolen..bara njöt av vattenmelon och värmen! Helt underbart.

Något annat som är underbart är att jag och sambon äntligen har bestämt oss. Min älskade sambo har ju länge varit trött på sitt jobb...så trött att han mer eller mindre har gått in i väggen. Dum som han är fortsätter han jobba, för stolt för att sjukskriva sig. Men han orkar inget. Helt trött och mår dåligt så fort han tänker på jobbet eller så fort mobilen ringer...Vi har i alla fall, båda två, sökt jobb i södra Sverige. Både han och jag kom på intervju, ingen fick jobbet. Jag har dock fått erbjudande om fortsatt anställning. Och sambon har sagt upp sig. Så vi chansar! Vi flyttar igen. Så slipper jag pendla också. 15 timmar i veckan som jag kan använda till annat än å pendla, bra va? Å visst, det är en chansning, sambon har inget jobb..men han ska vara hemma å vila sig. Kanske plugga lite. Vi får se. Man måste våga chansa också!

På återseende!


Kommentarer:
#1: Jelly

Vad skönt att äntligen ha gjort slag i saken! Allt löser sig! Och med lite vattenmelon känns allt bättre :)

2011-07-05 @ 08:09:15
#2: Katta

Vattenmelon är kung!!

Zöta Zillen!! Tack ska du ha för ditt stöd! Hur mår du min vän? kram<3

2011-07-13 @ 20:18:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: