ZtorZillen

2011-07-08
11:54:37

Vägning nr 2


105, 2 kg (110708)
106, 4 kg (110630)

Med andra ord: ett minus!
Ett minus på 1,2 kg. Kan det vara värmen i kombination med överkonsumtion av vattenmelon?
Så skönt. Jag har ju börjat med att ersätta lunchen med pulver, dricker mer vatten nu. Och ska även försöka ersätta ännu ett mål mat om dagen med just pulver. Pulver är något jag innan varit väldigt mycket emot. Dels för att jag inte tror på det och dels för att jag tycker att jag borde klara att gå ner i vikt utan.

Verkligheten har dock varit en annan och uppenbarligen klarar jag inte att gå ner utan.
Jag är inte den som är den. Så jag är den första att erkänna: ja, jag ska testa i alla fall!

På återseende!

Kommentarer:
#1: Beckis

Är inte heller något fan av pulver i vanliga fall. Mest för att de oftast smakar apa. Men jag kör just nu med pulver från alpnaering som är riktigt goda! Återstår att se om det ger något resultat! =)

2011-07-08 @ 13:11:17
#2: Jelly

Jaaaaaa! Underbart! Bra jobbat! Fortsätt så! Och du, det är bra att kanske börja med dietpulver för att få en kickstart och för att känna att det går åt rätt håll! Jag vet inte om du har kollat in denna tjejs blogg men hon är grym och hon startade med ungefär samma vikt som du. Inspiration! http://varstafeta.shapemeup.se/



Go girl!

2011-07-08 @ 14:39:49
#3: emsut.



Kanon :)

2011-07-08 @ 16:58:31

Gud vad härligt, grattis till minuset!!!



Väldigt lockande shoppa ;) Men är ju insnöad på att vilja gå ner mer först, verkar dock lite fast på nuvarande vikten.. Dålig karaktärsstyrka deluxe här :( Men Super stolt över dig!! Bra start för dig ju, pulver eller inte!

2011-07-09 @ 00:48:52

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 22:25:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: