ZtorZillen

2011-07-18
21:36:53

Minisemester

Som ni -förhoppningsvis- har märkt har jag varit "försvunnen" i några dagar.

Det är inte för att jag gett upp! (så ni vet).

Nejdå, det är för att jag har haft mini-semester!

Jag har varit och tittat på valp! Jajjamän! Här ska äntligen skaffas vovve igen..

Det är nu ett år sedan vår förre lillgrabb for vidare till hundhimlen. NU är det dags att få tillökning i familjen av ett litet svart lurv.

Jag har också varit i Göteborg på Botaniska! Underbart! Love it!

Bilder kommer.

Ska uppdatera mera i morgon. Nu måste jag sova. Så trött!


Kommentarer:
#1: Anna

Åh vad underbart! Vilken ras blir det? Kram!

2011-07-19 @ 10:36:48

Anna: Det blir en puli, som på bilden! Söt va? ;) Iof är väl alla valpar söta, men ändå!

2011-07-19 @ 11:39:53
#3: Anna

Gud, så mysigt! saknar valpdagarna Lova att posta massor med bilder när han/hon kommit! :)

2011-07-19 @ 13:28:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: