ZtorZillen

2011-07-07
11:03:14

Diet shake


Det här tänkte jag testa idag. Ska ersätta lunchen med diet shake, sedan får jag se om det blir frukost eller kvällsmat som också ska ersättas. Jag tror att jag behöver chocka kroppen. Eller jag vet det, det sa ju faktiskt både min PT och min läkare. Att då kanske äntligen kommer min kropp att svara.
Nu gäller det bara att hålla motivationen uppe!
Tror att det kan bli svårt att inte tugga.
Ja..jo..men detta är min plan!
SÅ det så.
Någon annan som har erfarenhet av denna produkt?

Åter till arbete (tagit minipaus..)


Kommentarer:

Gaaah jag har ju glömt ändra bokmärket till den här adressen, klart du är tyst då ;)



Ska läsa ikapp lite men ville bara säga att min blogg verkar dränkt på oberäknelig framtid i köpenhamn så skriver på http://blue78.blogspot.com/ istället tills danskarna nyktrat till nog och fått upp min hemsida ;)



Jag har provat diet shake hallon och jordgubb, jordgubb var SUPER god!!! Och inte alls klumpig etc som andra shakes är.. Tips är väl blanda och ställ på kylning och sen drick så du får den riktigt kall och god :) Hoppas det går bra för dig, gör en liten belöningstrappa eller något.



Stor peppkram ifrån haltalotta!

2011-07-07 @ 21:42:30
#2: Anonym

jag dricker diet shake choklad innan träning/istället för lunch och är supernöjd. Har tappat 2 kg på en vecka och inte varit hungrig eller mått dåligt (ska tilläggas att jag inte är överviktig, de där två kg har varit svåra att bli av med genom enbart träning). Stort lycka till!

2011-08-01 @ 14:53:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: