ZtorZillen

2011-07-20
11:14:08

5 veckor gamla
En hane blir det. Kanske blir det denna kille? Två hanar. Två tikar. Fyra syskon. Vi får inte välja vilken hane vi vill ha. Men i helgen, då vi träffade dem..verkade det som om båda var lika sociala och lika nyfikna. Uppfödaren vill att vi ska få en lugn å fin vovve, så att vi inte får samma problem som med förra (det var från en annan uppfödare). Tror att hon i hemlighet vill att vi ska ta flera valpar även i framtiden!

Sitter på jobbet. Tar en minipaus. Tycker det är jobbigt att vara med i fikarummet, då det är så mycket skitsnack. Så jag tar hellre en "fikapaus" på rummet och uppdaterar min blogg. Jag har aldrig varit duktig social. Jag saknar det ibland. Å andra sidan känner jag att jag inte har så stort behov av att vara social, till skillnad från exempelvis min bror. Kanske är det något fel på mig? Vad vet jag. Tur att jag har hittat en man som känner samma. Vi är samma skrot å korn. Han är inte speciellt social heller. Men vi älskar att vara med varandra. Önskar dock jag hade lite fler vänner. Inte bekanta. Utan riktiga vänner.




Kommentar:
#1: Anna

Förstår dig precis! Jag har aldrig varit supersociala tjejen som känner allt och alla, jag är tjejen som ser på lite från sidan, som har väldigt få nära vänner. Jag är glad att du hittat en kille som är likasinnad! :)

2011-07-20 @ 20:11:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: