ZtorZillen

2011-12-11
15:09:56

Lunch a la Zillen

Dagens matinlägg, tillägnas min kära fader, så att han inte blir avundsjuk att min kära mor nämndes under gårdagens bloggskrivande. För övrigt, vilket jag glömde skriva igår, är naturligtvis min kära far även en trogen bloggläsare. (ursäkta pappa, att jag glömde bort dig)

 

Till "Dagens lunch" serveras följande;

Lövbiff x2

Gurka

Spenat

20 g tomat

Sallad

Het bea-sås

Till denna ljuvliga rätt a la kaloriberäknad-LCHF, serveras ett (smurf-)glas kallt kranvatten med is. Isen är direkt importerad från den så kallade "frysen".

Smaklig måltid, önskar ZtorZillen samt zillen-sambon.


Samson hälsar:

Hundar får avnjuta kycklingtorrfoder blandat med frolic och isbitar (även dessa importerade från kallare klimat).

 


Kommentarer:

sv: tack! =)

2011-12-11 @ 16:56:22

Mmmm såg mums ut!!! Lovar ta foto när kläderna kommit, om det inte ser förjävligt ut ;-)

Angående vikten så står jag still, bara orkar inte ta itu med det när jag mår risigt och har ont. Tänkte hålla balansen året ut och sen 2-3 januari blir det att köra ordentligt igen! Du är superduktig som kämpar på och inte ger upp trots att det inte händer något med vågen. Kram!

2011-12-12 @ 00:53:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: